soovitused

Sõltuvalt ettevõtte toote- ja/või teenusevaliku suurusest tuleks ühel või teisel moel enda kanalite massi ja turundusplaani täiendada.Digiturunduse mittetegemisel, plaani puudumisel või kehva töö tulemusel kahaneb iseseisev, ehk orgaaniline veebiliiklus, nähtavus ja üleüldine võimekus enimotsitud märksõnadele konkureerida.
Spetsiifiline digiturundus aitab jõuda kindla sihtgrupi klientideni.Veebiplatvormide aktiveerimine ning arendus on kordades soodsam kui selle mittetegemine

Üldine nõu turundustegevuste edukaks läbiviimiseks:

I. etapp: Veebi korrastamine

  1. Ülevaade – Koostage ülevaade sissetuleku ja veebikülastatavuse allikatest.
  2. Backup – Veenduge, et teie ettevõtte kontod ja platvormid on turvatud.

II. etapp: Plaanimine

  1. Analüüs – Olemasoleva info analüüs, konkurentsi tase ja turu võimalused.
  2. Kohaloleku laiendamine – Eeltöö ja korrastus enne vajaminevate platvormide loomist või aktiveerimist.

III. etapp: Progress

  1. Sisu loomine – Toodete/teenuste sisu kvaliteedi tõstmine. KKK, olemasolevate populaarsete toodete/teenuste info täiendus. Rõhuge kvaliteedile ja lihtsusele, lisaks ka isikupärale.
  2. Optimeerimine – Analüüsige olemasolevat infot ja tehke korrektuure, et tee esmakülastusest info leidmise ja võimaliku tehinguni oleks selge, võimalikult kiire ja läbinähtav.
  3. Sisuturundus – Väliste viidete otsimine suurenenud külastatavuseks, bränditeadlikkuseks ja peamise eesmärgina veebilehe võimekuse tugevdamiseks.

IV. etapp: Tugevdamine

  1. Kavandamine – Hooajalise ja aastaringse kauba/teenuse reklaamimise hajutus lähiaastate lõikes.
  2. Sisuturundus – Ühtlane ja kvaliteetne veebilehe, sotsiaalmeedia ja seotud platvormide edasiviimine. Põhiliste tulu- ja külastusallikate valdkondade täiendus suurenenud ja tugevdatud positsioonide tagamiseks veebis.
  3. Bränding – Uudiskirja, blogipostide, sotsiaalmeedia ja kampaaniate aktiveerimine.
  4. Konkurentsianalüüs – Põhjalik ülevaade kohalike ja globaalsete tegijate tegemistest.

V. etapp: Edasijõudnud digiturundus

  1. Video – Toodete/teenuste/ettevõtte tutvustused videos. Video on ülemaailmselt üks kõige kiiremini kasvav ning oluline osa turundusest.
  2. Podcast – Osalemine podcastides kasvatab bränditeadlikkust ja annab ühtlasi ülevaate brändi/ettevõtte tegemistest mida kajastada ka enda kanalitel.
  3. Sisuturundus – Uue sisu loomine ja selle sidumine olemasolevaga.
  4. Viited – Väliste viidete stabiilne otsing.

Enimlevinud vead Eesti veebiturul:

  • Puuduv analüüs – Veebilehe, ehk peamise müügile suunitletud platvormi puudulik analüüs.
  • Teadmatus turu statistikast – Konkurentide tegemised ja turu võimekuses.
  • Hajutamata turundus – Keskendumine vaid klikipõhisele reklaamile või sotsiaalmeediale, millega jääb kasutamata suur osa potensiaalist sihtturu otsingutes ilmumiseks.
  • Puudulik navigeerimine – Toote/teenuse ja sellega seonduva lisainfoni jõudmise keerukus või puudulikkus.
  • Puudulik optimeerimine – Olemasoleva info omavahelise siduvuse kasutamatajätmine.
  • Kodukootud kvaliteet – Puudulikud või ebaselged turunduse elemendid ja võtted.
  • Digiturunduse alahindamine – Mis on suurepärane uudis konkurentidele.
  • Tehnilised parandamata vead – Nii telefonis, tahvlil kui arvutis.

Vältige:

  • Pealetükkivus – Vaid keskenduge kiire, lihtsa ja meeldiva kliendikogemuse tagamisele.
  • Kiirustamine – E-kaubandus ei soosi ruttamist ja iga trendiga kaasaminemist, vaid pikaajalist lähenemist.
  • Kurvide lõikamine – Üle aisa tegemine maksab tulevikus mitmekordselt tagasi, vahel ka jäädavalt.

Keskenduge struktuuri kindlustamisele

E-turunduse peamine fookus on suurendada sihtturu külastatavust ja müüki, lihtsustada kliendikogemust ja olulise punktina säilitada ja rahuldada juba olemasoleva klientuuri vajadusi. Seega, kasutage ühtset läbivat tooni kõigil aktuaalsetel turunduskanalitel brändi, toodete ja teenuste kohaloleku konkureerimiseks, millest enim rõhku pöörata veebilehe arendusele ja Google enimotsitud märksõnadele optimeerimist. Analüüsige klientide harjumusi põhjalikult.

Iga ettevõte ei vaja suuremahulist, spetsiifilist või aktiivset reklaami stabiilse klientuuri loomiseks, et konkurentsis püsida ja enda võimekust jätkusuutlikult suurendada. Vahel piisab ka väikestest muudatustest, et mitmekordistada passiivse reklaami tootlikkust järgnevate aastate vältel.

kasulik info:

e-marketing               teenused               nõuanded               meist               kontakt@